Jak zarezerwować wyjazd narciarski na Przedszkola Narciarskie.pl ?
Zobacz w jaki sposób możesz szybko, łatwo i w sympatycznej atmosferze zarezerwować swój idealny wyjazd narciarski z dziećmi zawierający przedszkola narciarskie dla dzieci i polskie szkółki narciarskie.
Wybór oferty i rezerwacja:
- Znajdź idealny wyjazd narciarski dla siebie korzystając z wyszukiwarki lub naszych rekomendacji.
- Skontaktuj się z naszym Centrum Rezerwacji – zobacz kontakt:
- mailowo
- za pomocą formularza kontaktowego
- Nie zapomnij podać jakim wyjazdem jesteś zainteresowany/a, w jakim terminie i dla ilu osób oraz podaj daty urodzenia dzieci
- W przypadku jeśli na wyjazd będziemy mieli miejsca poprosimy Cię o uzupełnienie danych o imiona i nazwiska, adres i telefon kontaktowy oraz wyślemy gotową umowę zgłoszenia.
- Zazwyczaj czas odpowiedzi nie przekracza 24 godzin roboczych, w przypadku gdy po tym czasie wciąż nie masz odpowiedzi prosimy o ponowny kontakt korzystając z innego kanału. Czasami zdarza się bowiem, że wiadomość z pytaniem wpadnie w spam lub w adresie mailowym pojawi się literówka uniemożliwiająca nam wysłanie odpowiedzi.
- W razie jakichkolwiek pytań zawsze możesz odwiedzić nas w biurze lub skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem infolinii: 94 311 58 25. W szczycie sezonu lub w dniach wyjazdu grup może się zdarzyć, że wszystkie linie będą zajęte. Prosimy wówczas o wyrozumiałość i kontakt w późniejszym terminie lub przesłanie zapytania drogą mailową.
Potwierdzenie rezerwacji:
- Po otrzymaniu dokumentów z naszego Centrum Rezerwacji należy postępować zgodnie z informacjami znajdującymi się w mailu z potwierdzeniem rezerwacji. Prosimy o:
- sprawdzenie czy dane na umowie zgadzają się z Państwa zamówieniem
- zapoznaniem się z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa
- odesłanie podpisanej umowy na adres email lub fax w terminie podanym w potwierdzeniu (zazwyczaj jest to 48 h)
- dokonanie wpłaty zaliczki – jeśli do wyjazdu jest więcej niż 30 dni lub całości – jeśli do wyjazdu jest mniej niż 30 dni. Kwoty zaliczek i terminy podane są zawsze na umowie lub potwierdzeniu rezerwacji.
- po zaksięgowaniu wpłaty (co zazwyczaj trwa od 1 do 3 dni roboczych od zrobienia przelewu) otrzymacie Państwo sms-a z potwierdzeniem wpłaty – usługa realizowana jest wyłącznie w przypadku polskich numerów
Wyjazd:
- W zależności od rodzaju wyjazdu, na około 2-5 dni przed wyjazdem drogą mailową otrzymacie Państwo voucher elektroniczny lub potwierdzenie godzin wyjazdu w przypadku dojazdu autokarem.
- Voucher zawiera adres ośrodka i w zależności od wyjazdu numer telefonu rezydenta lub instruktora i/lub numer awaryjny
- W przypadku wyjazdów zorganizowanych – zazwyczaj odbywających się w Polsce – dokumentem uprawniającym do zakwaterowania może być tylko umowa zgłoszenia – wówczas mailowo potwierdzimy tylko adres ośrodka i podamy telefony kontaktowe
- Po powrocie zachęcamy do dodania swojej opinii na temat hotelu, wyjazdu czy biura podróży, z którym pojechaliście – pozwoli to innym na podjęcie bardziej świadomej decyzji.